معارفه فناوري
ستاد جمع آوري عکس و منابع ماندگار شهرستان آوج
ستاد مركزي جمع آوری تصاویر و منابع ماندگار بخش مركزي آوج

طي جلسه اي امور كامپيوتري به معاونت فناوري ارتقاع يافت 

   در اين جلسه كه با حضور كلييه پرسنل انجام شد عباس افتخاري مسئول ستاد جمع آوري عكس و منابع ماندگار شهرستان آوج گفت: به علت مشعله كاري ما در جاهاي ديگر و محصل بودن اكثر نيرو هاي ما متاسفانه نميتوانيم خدمات كامپيوتري اعم از فتوشاپ، اسكن، حذف و ديگر نرم افزار ها را به خوبي انجام دهيم و با توجه به حجم گسترده اين كار بهتر است كه يك واحد جداگانه اي در ستاد ايجاد نمائيم و اين كارها بر عهده اي چند نفر قرار گيرد.

   وي در ادامه گفت: لذا ما از آقاي علمشاهي كه علاوه بر كارهاي فرهنگي ، امور كامپيوتري ستاد را هم انجام ميدهند تقدير و تشكر مينمائم ولي همان طور كه گفته شد حجم كار گسترده ميباشد و ما امور فناوري را به معاونت فناوري ارتقاع ميدهيم.

   وي در آخر گفت : جناب آقاي امين افتخاري بهترين شخص براي اين معاونت هستند و يك نفر نيرو هم به كادر اين واحد اضافه خواهيم كرد كه هرچه سريع تر و بهتر خدمات چاپ و.... صورت گيرد.

 

   ستاد مردمي جمع آوري عكس و منابع تاريخي مكاندگار شهرستان آوج از بهمن 1393 شروع به كار نموده و تا الان داري 5 معاونت : معاون مسئول، فرهنگي، هماهنگ سازي، پژوهش و فناوري ميباشد و 20 نفر از جوانان آوج در ان به صورت داوطلب فعاليت مي نمايند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جهت ارسال آثار (عكس و فيلم ) به پائين صفحه مراجعه نمائيد و در قرعه كشي شركت كنيد / واحد برنامه ريزي با همكاري واحد ثبت و جمع آوري آثار *
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 2043
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1